Servis se zárukou

Servis se zárukou
13. 4. 2021 Produkty, materiály, technologie 74 zobrazení

Festool, to jsou dokonalé výrobky a vynikající servis – jeden z nejrychlejších v tomto oboru. Servis znamená službu. To je postulát opravárenského servisu Festool. V případě opravy se servisní oddělení efektivně a spolehlivě postará o každé nářadí – v rámci „záruky all-inclusive" první tři roky od zakoupení dokonce zdarma.

Výrobky Festool denně pomáhají řemeslníkům při práci, i v těch nejnáročnějších podmínkách použití. Jsou nepostradatelnou součástí výkonu řemeslníků a rozhodujícím způsobem přispívají k úspěchu.

Údržba a opravy jsou sice spíše vzácné, nicméně se jim nelze vždycky vyhnout. Festool s celou řadou servisních služeb zaručuje, že je o zákazníky kompletně postaráno i v případě opravy. Servisní technici zákaznického servisu znají každé zařízení a každé nářadí do nejmenšího detailu a mají veškerá potřebná zkušební, montážní a seřizovací zařízení. Navíc používají jen originální náhradní díly a na veškeré provedené práce je poskytována záruka.

„Spolehlivost na prvním místě,“ říká Jens Graner – vedoucí servisního oddělení Festool: „Samozřejmě to musí probíhat nekomplikovaně a rychle, protože žádný řemeslník nemůže své nářadí postrádat dlouhou dobu.“ 

20210413 festool2

Více než pouhá oprava

Každé nářadí, které dorazí do servisu Festool, je pečlivě zkontrolováno a opraveno. „U ‚kompletní opravy‘ se neomezujeme jenom na opravu,“ zdůrazňuje Jens Graner. „Když už je nářadí u nás ve firmě, provedeme i rozsáhlou a celkovou analýzu a kontrolu.“ Servisní technici ho nejen znovu uvedou do celkového bezvadného stavu, nýbrž provedou také potřebnou roční kontrolu elektrické bezpečnosti a potvrdí ji certifikátem. Jens Graner: „Naši servisní technici dělají vše pro to, aby zákazníci nemuseli své nářadí dlouho postrádat a aby nářadí bylo po opravě zase jako nové.“

Oprava – naprostá hračka

Festool poskytuje nejrychlejší opravárenský servis ve svém oboru – snadno a rychle pomocí online objednávky opravy Festool. 

20210413 1   Objednávka opravy

   U oprav (v záruční době i po jejím skončení) vytvoří zákazník online objednávku opravy. Všechno ostatní zařídí Festool SERVICE.

 

20210413 2   Vyzvednutí

   Nářadí, které potřebuje opravit, se předá dopravci pověřenému firmou Festool nebo bude vyzvednuto na jiném požadovaném místě (například na stavbě). Přepravní náklady hradí Festool.

 

20210413 3   Kompletní oprava

   Opravárenský servis zahrnuje kompletní kontrolu nářadí včetně záruky 6 měsíců na všechny vyměněné náhradní díly.

 

20210413 4   Dodání

   Zákazník obdrží opravené nářadí zpět do 4 až 5 dnů: spolehlivě, rychle a v bezvadném stavu. 

 

Kompletní servis s kompletními službami

U firmy Festool k rozsáhlému servisu patří, že v případě záruky nebo při využití online objednávky opravy vaše nářadí vyzvedneme a do 4 až 5 dnů vám ho zase vrátíme. Přepravní služba je zdarma. To platí i pro staré nářadí, které se používá už mnoho let, někdy i desetiletí.„Naším cílem je, aby zákazníci po provedení údržby nebo opravy dostali zpět nářadí, jehož technický stav bude jako nový a které budou moci ještě používat. To pro nás znamená udržitelnost,“ říká Jens Graner, vedoucí servisního oddělení Festool. 

20210413 festool 3

Při registraci tři roky „kompletní oprava zdarma“

Do 30 dnů od zakoupení může zákazník sám nářadí bezplatně zaregistrovat u firmy Festool pro „záruku all-inclusive“*. Registrace se provádí prostřednictvím osobního zákaznického účtu MyFestool (viz část „MyFestool“). Díky „kompletní opravě zdarma“** jako součásti záručního balíčku nevzniknou během prvních třech let žádné další náklady – ani u nářadí, ani u nabíječek nebo akumulátorů.

MyFestool

Osobní zákaznický účet umožňuje kdykoli přímý kontakt s firmou Festool. Obsahuje důležité informace jako přehledy nářadí a záruk a objednávky oprav.

Osobní účet MyFestool nabízí následující

  • Jednoduchá a rychlá registrace nově nakoupeného nářadí pro záruku all-inclusive*
  • Přehled zaregistrovaného nářadí a záručních lhůt
  • Zjednodušené vyhledávání příslušenství a náhradních dílů pro používané nářadí
  • Online objednávka opravy přímo u společnosti Festool
  • Přehled všech online objednaných oprav
  • Úplné používání aplikací Work a Order
  • Přístup k exkluzivním akcím jen pro uživatele MyFestool, jako jsou výherní soutěže nebo akumulátor zdarma při zakoupení 18V výrobku.

Neustálý přehled o servisu: účet MyFestool

Prostřednictvím účtu MyFestool lze rychle, jednoduše a dvacet čtyři hodin denně online zadat objednávku opravy vadného nářadí. Zákazníci dostávají aktuální zprávy o stavu přímo z opravárenské díly prostřednictvím e-mailu nebo SMS. Navíc mohou prostřednictvím interaktivní zákaznické oblasti na MyFestool využívat další služby, jako například aplikaci Work nebo Order.

Další informace o službách najdete na www.festool.cz/sluzby a osobním účtu MyFestool na www.festool.cz/myfestool