Nová image značek celé rodiny Uzin Utz

Nová image značek celé rodiny Uzin Utz
11. 2. 2022 Krátké zprávy 310 zobrazení

Uzin Utz, celosvětově působící dodavatel kompletního sortimentu podlahových systémů, hledí při svém 111. výročí do budoucnosti s novou image, která sdružuje všechny značky – Uzin, Wolff, Pallmann, Arturo, Codex a Pajarito – pod zastřešující značkou Uzin Utz.

Pro nový vzhled rodiny značek a její kampaň „The Art of Floor Systems“ společnost vyvinula firemní design pro všechny značky s jasnými tvary, barvami a vysokou rozlišovací hodnotou. Zvláště obaly mají nápadně jasný design – s výrazně menším zastoupením textu a více informacemi poskytovanými mezinárodně platnými piktogramy a QR kódy.

Nový design využívá vybrané barvy a specifické tvary v nápadných kombinacích k vytvoření abstraktů, z nichž každý je spojen s určitou značkou v rodině Uzin Utz. Tyto abstrakty jsou odvozeny z aktualizovaných log značek a používají se ve specifickém tvaru a barvě na všech tištěných dokumentech, v médiích a na obalech. Uzin je například reprezentován charakteristickou modrou barvou a tvarem U, Pallmann kruhem v oranžovém kabátu a Codex výrazně zeleným trojúhelníkem. Všechny abstrakty jsou zahrnuty v novém klíčovém vizuálu "The Art of Floor Systems".

Vytváření synergií mez jednotlivými značkami

Cílem nového vzhledu je jasněji představit šest značek s jejich širokým produktovým portfoliem instalačních systémů, nátěrů a nářadí jako rodinu a ilustrovat synergie z hlediska produktů a služeb zákazníkům napříč všemi značkami. Specifická loga a typ písma byly aktualizovány u všech značek a na všechny obaly byly přidány piktogramy a QR kódy s dalšími informacemi. K tomu bylo nezbytné kvalitní provedení a čitelnost písma, zejména tučně na obalech. „Naslouchali jsme našim zákazníkům a přemýšleli jsme o tom, jaké informace jsou důležité pro podlaháře a jaké by měly být viditelné na první pohled pro přepravce a skladníky“, vysvětluje člen představenstva Philipp Utz. "Proto jsme přepracovali naše obaly – s jasnou strukturou, jasnými informacemi a konzistentním designem spolu s nejdůležitějšími informacemi poskytovanými textem a grafikou. A vždy doplněné naším novým logem zastřešující značky Uzin Utz a sloganem "Your Floor. Our Passion" (Vaše podlaha. Naše vášeň)".

20220211 barvyuzin

Balení v novém vzhledu

Výhodami jsou na první pohled jasně zvýrazněný název produktu velkým a tučným písmem; jasně asociované barvy a tvary značky; základní informace; symboly, které jsou snadno srozumitelné pro každého uživatele. Dlouhé texty nahrazují mezinárodně platné piktogramy zobrazující technické informace a pokyny ke zpracování. "Odstranili jsme informace, z nichž některé se opakovaly, a nahradili jsme je doplňujícími informacemi o produktu, o aplikačním postupu a piktogramy, čímž jsme snížili množství textu na obalu až o 70 procent," vysvětluje Philipp Utz. Štítky, environmentální a testovací certifikáty a QR kód s informacemi specifickými pro danou zemi, jako jsou produktové listy v různých jazycích a uživatelská videa, jsou nyní součástí všech obalů pro rychlý přístup k potřebným informacím. Údaje o spotřebě, tloušťce vrstvy a požadovaném množství vody doplňují informace pro podlaháře.

Udržitelně, hned od začátku

Hodně se přehodnocovalo i v zákulisí Uzin Utz při přechodu na nové obaly. Všechna data jsou nyní spravována centrálně, pomocí systému Product Information Management (PIM). Tiskové výstupy pro různé návrhy lze vytvořit ihned a to v různých jazycích stisknutím jediného tlačítka. Proto větší objemy odpadu budou již minulostí. Stávající obaly však v obchodech ještě nějakou dobu uvidíte. „Nové obaly budou k dispozici od ledna 2022. Všechny společnosti ve všech zemích, kde působíme, jej zavedou do konce roku 2023“, říká Phillipp Utz. "Záměrně však zachováváme přechodnou fázi, protože chceme nejprve spotřebovat všechny naše zásoby stávajících obalů v zájmu ochrany životního prostředí. Současný nedostatek surovin také ukazuje, jak důležité je, aby podniky byly udržitelné".

Všechny značky pod Uzin Utz

Nový koncept zastřešující značky spojuje bohaté zkušenosti všech značek a představuje jejich společné odborné znalosti v oblasti podlah. „Naše kampaň "The Art of Floor Systems" není jen o oslavě skvělého řemesla, ale také o našem přístupu k odborníkům,“ vysvětluje člen představenstva Julian Utz. „Chceme našim partnerům poskytovat efektivní řešení z jednoho zdroje – a nová image vyjadřuje naši širokou odbornost a zároveň demonstruje sdílenou identitu všech značek Uzin Utz“.

Další informace o novém korporátním designu Uzin Utz a kampani naleznete na  "The Art of Floor Systems