Podlahářství Josef Pilát je držitelem Národní ceny Spokojený zákazník 2019

Podlahářství Josef Pilát je držitelem Národní ceny Spokojený zákazník 2019
12. 11. 2019 Krátké zprávy 546 zobrazení

V prostorách brněnského sídla krajského úřadu převzali dnes z rukou náměstka hejtmana Petra Hýblera ocenění vítězové regionálního kola soutěže Spokojený zákazník Jihomoravského kraje.

Ocenění vyjadřuje skutečnost, že firma, která ho získala, trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele. Naplňuje nejen požadavky dané obecně závaznými platnými právními předpisy, ale dále při poskytování služeb či při uvádění výrobků na trh má dostatečně srozumitelně deklarovánu jakost a spolehlivost a „nadstandardně" poskytuje své služby s odpovídající odbornou úrovní prodejce a poskytuje potřebné informace spotřebitelům.

Při udělení ceny je komisí ustavenou při Sdružení českých spotřebitelů přihlédnuto i k tomu, jakou image má firma jak mezi spotřebiteli, tak i u místních podnikatelů a samosprávy. Ocenění se uděluje na dva roky.

V Jihomoravském kraji bylo oceněno patnáct podnikatelů a mezi nimi i náš člen Josef Pilát, Svatobořice-Mistřín.  

zdroj: Jihomoravský kraj